SLIME – revoluce v opravě pneumatik a duší

Značka SLIME je světovým lídrem ve výrobě tmelů používaných na opravy pneumatik a duší. Od roku 1989 je SLIME průkopníkem a autorem řady patentů v oblasti těsnicí techniky pneumatik (včetně technologiiFibro Seal ).

  SLIME ze Spojených států vyváží své produkty do 38 zemí po celém světě a prodávají se v 50.000 prodejnách v Americe, Evropě, Austrálii a Asii.

 

 

 

Jak SLIME funguje?

 SLIME k utěsnění průrazu používá technologii Fibro-Seal ; působí preventivně nebo jako opravný materiál. V zelené kapalině jsou obsaženy buď pouze těsnící vlákna (složení pro duše), nebo směs vláken, pryžových částic a dalších těsnících látek (složení pro bezdušové pneumatiky). Jakmile je SLIME v duši nebo v pneumatice aplikován, zůstává v kapalném stavu a opravuje průraz ve směru zevnitř ven. Při rotaci kola je kapalina odstředivou silou nucena se rozprostřít po celém běhounu, čímž vytvoří ochrannou vrstvu. Pokud se objeví průraz, unikající vzduch vytlačuje zelenou kapalinu ven, přičemž pomocí vláken a dalších těsnících složek průraz ucpává a zabraňuje dalšímu unikání vzduchu. SLIME takto může opravovat další a další případné průrazy.

 

Co je to technologie Fibre-Seal™?

 Společnost Accessories Marketing, Inc., Výrobce přípravku SLIME Tire Sealant, vyvinula patentovanou směs ekologických vláken, pojiv, polymerů a tuhnoucích složek, které se spojují a utěsňují průraz do velikosti 1/8 (3 mm) u duší a 1/4 (6 mm) u pneumatik. Mřížka z vláken Fibro-Seal spolu s viskózní látkou, která slouží k jejich lepšímu rozprostření, těsně přilnou k jakékoli poškozené oblasti; předcházejí defektům a případně je opravují elastickou a trvanlivou výplní.

Je SLIME toxický nebo nebezpečný?

 Ne, těsnící přípravky Slim se vyrábějí z přísad, které jsou netoxické, nehořlavé a bezpečné. Pokud se přípravek vylije, snadno se umyje vodou. Likvidaci není třeba provádět žádným zvláštním způsobem.

 

 

Jak na to ?

1. Každá láhev je opatřena těsnící maticí pro uvolnění jádra ventilu. Odšroubujte a vyjměte jádro ventilu.
2. Připojit hadici z jedné strany k ventilu, a na druhé straně k láhvi. Squeeze těsnění z láhve dovnitř pneumatiky.
3. Našroubujte zpět jádro ventilu.
4. Nahustěte pneumatiku na správný tlak.


 

Spotřeba hmoty:
Kola: 89 ml. - 118ml.
Motorky: 237 - 473 ml
Dirtbike MTB: 237 ml.
Osobní Auto: 250 - 473 ml
Dodávky a SUV: 592 ml.
ATV - čtyřkolky: 710 946 ml.

 

 

Motorky a ATV

VIAC INFO TU

 

Osobní auta

VIAC INFO TU

Profi sada
taky pro 4X4

VIAC INFO TU

Nejdůležitější informace1x měsíčnězískáte přihlášením se k odběru našeho newsletteru.

Krátké novinky:

AKCE na disky Japan Racing pokračují! Nevíte jaké? Přečtěte si článek a dozvíte se více;)

... zobrazit článek

NOVINKA z dílny FOLIATEC !!! Co je to LugNuzzCovers ?

... zobrazit článek

AUTOGLYM - 3 KROKY K ČISTÉMU AUTU

... zobrazit článek

Archív novinek ...
Přejít do košíku Pokračovat v nákupu