Reklamace zboží

Jak postupovat při reklamaci zboží.

Jak postupovat při reklamaci zboží

 

  • Pokud máte nejasnosti a otázky ohledne závady, či funkčnosti zboží kontaktujte nás na podpora@fusion1.cz .
    Můžeme tak předejít zbytečnému posílání zboží
  • sbalte zboží a vyplňte níže zobrazený Reklamační protokol 
  • zboží doručte osobně nebo zašlete poštou či kurýrem na adresu FUSION, Hraničná 2, Košice 040 17, Slovensko
  • pokud zboží posíláte, dobře ho zabalte, aby nedošlo k jeho poškození a balík pro jistotu i pojistěte
  • balík v žádném případě neposílejte na dobírku !


 

 

Tovar zasielajte výhradne priamo na adresu nášho SKLADU 

FUSION
Hraničná 2, Košice- Barca, 040 17 
Slovensko

 

 


 

 

 

Ak sa Vám náhodou nezobrazil formulár na vyplnenie 
kliknite na modrú ikonku DOC

          

 

 

 

 

 

*Reklamace probíhá podle reklamačního řádu a obchodních podmínek společnosti FUSION Slovakia s.r.o.
  Reklamace zboží prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dnů ode dne následujícího po uplatnění reklamace                       kupujícím. Tato lhůta není závazná ke kupujícímu na IČO. Zákazník je povinen poskytnout potřebnou součinnost při vyřizování reklamace. 
  Odesláním formuláře zákazník potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito podmínkami. *

Nejdůležitější informace1x měsíčnězískáte přihlášením se k odběru našeho newsletteru.

Krátké novinky:

Disky Rial !

... zobrazit článek

Disky Keskin !

... zobrazit článek

HandiRack nafukovací střešní nosiče

... zobrazit článek

Archív novinek ...
Přejít do košíku Pokračovat v nákupu