Reklamace zboží

Ako postupovať pri reklamácii a vrátení tovaru.

 

 

 

 

Postup při reklamaci


Jak postupovat při Reklamaci zboží:

V případě poruchy, závady nás prosím kontaktujte na: podpora@fusion1.cz 

Ve zprávě o reklamaci napište :

  • Číslo faktúry
  • Přesný název zboží a detailní popis závady a vzniku závady
  • Vaše jméno a tel. číslo / kontakt

 

Přiložte  vyplněný reklamační protokol :

          

 

Náš pracovník se bude snažit s vámi nejdříve závadu vyřešit telefonicky (na dálku).

V případě, že se závada telefonicky řešit nedá případně nemáte zájem o takovou pomoc na dálku, zabalte prosím
pečlivě zboží a zašlete nám ho na adresu:

FUSION Slovakia s.r.o. , Hraničná č. 2, Košice 040 17 Slovensko

 

Při odesílání reklamovaného zboží NEZAPOMEŇTE:

  • Přibalit fotokopii nebo originál faktury
  • Napsat adresu a tel. číslo, na které je třeba vyřízenou reklamaci poslat zpět.
  • Přiložit vyplněný vytlačený a Vámi podepsaný reklamační protokol / list odkaz na reklamační protokol.
* Reklamace probíhá podle reklamačního řádu a obchodních podmínek společnosti FUSION Slovakia s.r.o.
   Reklamace zboží prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dnů ode dne následujícího po uplatnění reklamace kupujícím.      Tato lhůta není závazná ke kupujícímu na IČO. Zákazník je povinen poskytnout potřebnou součinnost při vyřizování reklamace.
   Svým podpisem zákazník potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito podmínkami. *



Nejdůležitější informace1x měsíčnězískáte přihlášením se k odběru našeho newsletteru.

Krátké novinky:

AKCE na disky Japan Racing pokračují! Nevíte jaké? Přečtěte si článek a dozvíte se více;)

... zobrazit článek

NOVINKA z dílny FOLIATEC !!! Co je to LugNuzzCovers ?

... zobrazit článek

AUTOGLYM - 3 KROKY K ČISTÉMU AUTU

... zobrazit článek

Archív novinek ...
Přejít do košíku Pokračovat v nákupu